29. heinäkuuta 2017

Crop topit culotte -shortsien pariksi

Vaikka nyt olisi jo aika ehkä alkaa suunnittelemaan tulevan syksyn (hui) malleja, niin tein vielä yksinkertaisen crop topin kaavan. Mikä crop top on suomeksi, leikattu tai lyhennetty toppi? Joka tapauksessa pidän tästä mallista paljon ja se on hyvä pari korkeavyötäröisille hameille, housuille ja shortseille jos ei halua änkeä aina paidanhelmaa vyötärön alle ruttuun. Itse olen iloinen tällä hetkellä vallitsevasta korkeiden vyötäröiden aikakaudesta sillä se on ainoa istuva housumalli mulle, 2000 -luvun alun matalavyötäröiset farkut on mun painajainen. Samoin suorat farkkuhameet, miks niitä on alkanut taas näkyä kaupoissa? Halp.
Suunnittelin tämän topin aiemmin blogissa näkyneitä culotte-shortseja varten. Viimeistelin pääntien ja kädensuut vinonauhalla, niistä tuli paksummat kuin olin mielikuvissani ajatellut, mutta melkeinpä tykkään niistä jopa enemmän näin. Vinonauha toi mukavasti ryhtiä.




Tummansininen ja valkoinen toppi ovat myös helposti yhdistettävissä melkein minkä tahansa korkeavyötäröisen alaosan kanssa. Haluaisin vielä tehdä topin jostain kivasta printtikankaasta ennen kuin lähdelle reissuun, mutta en taida ehtiä animaatioprojekteilta.
Mua taitaa kannustaa elämässä eteenpäin aina viimehetken paniikki, mulla on ollut koko kevät ja kesä aikaa tehdä animaatio yhteen näyttelyyn, mutta aina on tullut jotain muuta tai on ollut muuten vaan kiireistä. Nyt sitten animoin yötä myöten paniikissa kun deadline on parin päivän päästä. Aina. Mutta vielä on aikaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti