21. heinäkuuta 2017

Culotte-shortsit

Oon tosi innoissani näistä culotte-shortseista, jotka muistuttavat hämäävästi hametta. Mutta ne onkin shortsit! Inspis iski muhun kuin salama kirkkaalta taivaalta kun mietin mukavaa matkustusalaosaa ja hetkessä olin jo tehnyt kaavat ja leikkasin kangasta. Tämä taitaa olla ensimmäinen vaatekappale jonka olen suunnitellut alusta asti itse.
Mun on ollut vaikea löytää itselleni mukavia shortseja koska takapuoleni ja reiteni eivät vaan yksinkertaisesti tee yhteistyötä useimpien shortsimallien kanssa. Näissä culotte-shortseissa yhdistyy kuitenkin kesähameen keveys ja shortsien käytännöllisyys, parasta on ettei tarvitse pelätä yllättäviä tuulenpuuskia, jyrkkiä portaita tai nykiä hametta koko ajan pyöräillessä. Mainio vaatekappale.
En oikein vieläkään tiedä mitä tekisin kameran edessä, mutta ehkä se vielä tästä. Mulla on ihan järkyttävä krooninen bitch face ja jos en muista hymyillä, niin näytän kuvissa tosi vakavalta ja kyllästyneeltä. Nytkin puolet kuvista eivät päässeet jatkoon koska näytin kuolleelta kalalta, hah. Ens kerralla sit!
Suunnittelin näiden shortsien pariksi vielä crop top-yläosan, jonka esittelen sitten myöhemmin. Oon menettänyt toivoni jo Suomen kesään, kevyempiä vaatteita tarvitsee sen verran harvoin. Oon vaan niin innoissani tulevasta matkasta Japaniin, että voisin suunnitella kokonaisen hellevaatemalliston siihen reissuun. No ehkä en kuitenkaan, pidättäydyn nyt vaan topissa ja shortseissa. Kohta täytyykin jo alkaa miettimään syksyn päällepantavaa...

Mitäs tykkäätte pöksyistä, menevätkö jatkoon? Ajattelin tehdä näistä vielä jonkinlaisen tutoriaalin kunhan ehdin! Tulispa vielä lisää kivoja kesäpäiviä. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti